Wednesday, September 15, 2010

շնորհաւոր տարեդարձ Հրանտ!







Happy birthday Hrant Dink!

2 comments:

pocotto said...

öncelikle buraya girme amacım çok farklıydı özür diyerek bu yorumu bırakıyorum buraya çünkü başka çare bulamadım. hrant dinki hatırlayan hala ogün samastın cezasının indirildiğini de tüylerim diken diken olarak izlemiştim.. bu yüzden teşekkür ederim.. benim asıl amacım aslında ibni batuta ya ulaşmaktı aylardır denedim ama en sonunda ulaştım umarım.. benim bir konuda yardıma ihtiyacım var ve bu konuyla ilgili ekşi sözlükte bir yorum yapmıştı ibni batuta ordan ulaşmaya çalıştım olmadı sonra twitter da buldum follow yaptım yine olmadı o beni izlemediği için mesaj atamadım ve en sonunda buraya ulaştım.. lütfen rica ediyorum bana bir şekilde ulaş önemli çünkü en azından benim için seni pocotto adıyla twitterdan takip ediyorum bi şekilde beni follow yaparsan sana ulaşmam mümkün olur en azından ordan mesaj atıp paylaşabilirim istediğimi.. çok teşekkür ederim ve benim için gerçekten önemli lütfen çok acil bir durum

Harry said...

Estagfurullah, ama bana mesaj atman icin seni twitter'dan takip etmem gerekli degil. Herkes mesaj atabilir. Yardimci olabilirsem olurum.

Article of the Day